Kommunikationsrådgivning

Kommunikationsstrategi som pejlemærke

At skabe synlighed er en længere proces og ikke noget, der sker fra dag til dag. En målrettet kommunikationsstrategi for dine produkter eller ydelser sætter rammen for processen.

  • Hvad er dit mål? Jeg hjælper dig med at blive mere skarp på dit mål, og i fællesskab vil vi finde ud af, hvor du er unik, og hvor du adskiller dig fra dine (tyske) konkurrenter.
  • Hvem er din målgruppe? Når du forhandler med andre virksomheder (B2B), skal du vælge en anden strategi, end når forbrugeren er din målgruppe (B2C).
  • Hvordan når du bedst dine kunder? Jeg finder de kommunikationskanaler, der passer bedst, og som virker i Tyskland – så det matcher dit budget.

Kriserådgivning

Noget ser ud, som om det kunne gå galt … Krise er et stort ord – men alt, der påvirker den gode omtale og tillid til dine produkter og ydelser, negativt, skal håndteres, så det ikke bliver til en
krise.

God krisekommunikation kræver forberedelse, erfaring og kendskab til   mediernes mekanismer, både de traditionelle og sociale. Det kan altså betale sig at være forberedt.

  • Hvordan kan jeg møde udfordringerne?
  • Hvordan kan jeg forberede min virksomhed og mine medarbejdere?

Med andre ord: hvad skal jeg være indstillet på, og kan jeg have noget liggende klar i skufferne?
Er det noget, jeg kan hjælpe dig med? Kontakt mig, så finder vi i fællesskab ud af, hvad der
passer bedst til din virksomhed.